• Najczęściej zadawane pytania

     

    1. Jak mogę złożyć zamówienie?

    W celu złożenia zamówienia, wystarczy wysłać do nas wiadomość. Można to uczynić poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie lub pisząc na nasz adres mailowy biuro@drexia.pl. Formularz zamówienia nie jest konieczny, ale zawsze mile widziany.

    2. Jakie są dostępne formy płatności?

    Na chwilę obecną akceptujemy jedynie płatność przelewem.

    3. Chciałbym mieć otwarty rachunek. Czy jest to możliwe?

    Nowi klienci zobowiązani są do uprzedniego płacenia za zakupy. Alternatywą jest także płatność za pobraniem. Jeśli są Państwo naszym stałym klientem i współpraca układa się poprawnie, chętnie podejmiemy temat odroczonego terminu płatności.

    4. Czym są wysyłane towary i jaki jest czas dostawy?

    W przypadku polskiego rynku, wysyłamy towar za pośrednictwem kuriera UPS lub DPD. Czas dostawy jest każdorazowy podawany dla konkretnego zamówienia. W przypadku wysyłki poza granice Polski, korzystamy z usług firm kurierskich UPS, DPD, FedEx lub DHL. 

    5. Jaka jest różnica pomiędzy częstotliwością 125 kHz a 13.56 MHz?

    Różnica ta sprowadza się do prędkości przesyłu danych. Im większa częstotliwość, tym szybciej dane są transmitowane. Częstotliwość nie wpływa na zasięg czytania. Ten aspekt jest powiązany z anteną dołączoną do produktu. 

    6. Potrzebowalibyśmy wprowadzić parę modyfikacji w produkcie. Czy jest to możliwe?

    Do najczęstszych próśb o modyfikację zalicza się zmianę długości przewodu oraz zamontowanie konektora na jego końcu. W przypadku pierwszej z nich, modyfikacja taka jest jak najbardziej możliwa. Proszę mieć jednak na uwadze, że za każd dodatkowy metr przewodu doliczamy 2.50 PLN netto. Proszę także pamiętać, że najdłuższy przewód może mieć do 15m.

    W przypadku konektorów, najczęściej używane są konektory RJ bądź Molex. Wskazane jednak jest skontaktowanie się z nami przed złożeniem zamówienia. Omówienie szczegółów jak i kosztu pozwoli uniknąć niepotrzebnych nieporozumień. Odnośnie innych, niewymienionych modyfikacji prosimy o kontakt z naszym zespołem. Postaramy się w miarę możliwości wprowadzić odpowiednie zmiany.

    7. Mają Państwo w ofercie klucze kodowe iButton. Czy mogę też kupić czytniki?

    W przypadku chęci zakupu czytników iButton, proszę odwiedzić stronę internetową naszej spokrewnionej firmy - www.demiurg.pl

    8. Czy mogę złożyć zamówienie łączone z firmą Demiurg celem uniknięcia podwójnego kosztu transportu?

    Oczywiście. Podczas składania zamówienia, zarówno u jednej jak i drugiej firmy, proszę zaznaczyć że wysyłka będzie łączona. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych wątpliwości, prosimy o kontakt.

    9. Czy mają Państwo w ofercie inne klucze kodowe niż DS1990A?

    Klucze inne niż wymieniony model sprowadzamy na specjalne zamówienie. W przypadku zainteresowania zakupem, prosimy o wcześniejszy kontakt ze wskazaniem interesującego modelu. Przekażemy Państwu wszystkie niezbędne informacje odnośnie ceny i czasu realizacji.

    10. Czy posiadają Państwo karty katalogowe produktów?

    Karta katalogowa jest do pobrania obok każdego towaru dostępnego w naszej ofercie.